I'm exactly where I'm supposed to be

she tried to survive
Living her life on her own
Always afraid of the  throne
But you've given me strength to find home!
This is what happens when two worlds collide
Tisdag besökt läkaren igen! börjar seriöst tröttna..men vad gör man inte om man vill må bättre.
på fredag ska jag till en läkare som ska kolla lite bättre än de andra hoppas jag.. för de jag varit hos fattar fortf inte att jag bar bara besvär vid ansträgning!!
jaja nog om det
 
till helgen flyttar vi hästarna till Nöbbelöv! grannen har stall och vi har nu fixat sp mina 3 får plats känns skönt att ha de närmre hem sparar både tid och pengar, sen får vi se hur länge de stannar.. planen är över vintern,  då de är som svårast att köra osv osv
 
jahopp idé torka deluxe så jag avrundar med att säga puss å god natt så ska jag mysa med min sambo lite extra ikväll... han åker nämligen till Stockholm imorgon bitti för att gå klart sin handledarkurs, kommer som tur är hem på torsdag när jag har jobbar klart ;D
men oj va tom det kommer vara fram tills dess... tror inte vi varit ifrån varann så länge sen vi blev tsm som snart är 10mån sen <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0