25 December!

igår var det ju Julafton.. den firades hos farmor och farfar :) var där vid 12 och då märkerman att alla! i släkten var där ..trevligt! men problemet är at man inte träffat dem på år och dar. så man känner ju knappt igen xD men vet vilka dem är men namn.. hallå! det är inte min starka sida att komma ihåg hihi!
sen åkte jag hem till pappa då resten skulle till min farfars syster och fira jul. och vid 5 åkte vi tillbaka till farmor och åt, och sen kom ju tomten! sen belv det öppning av klappar och lite senare gröt m,m
sen åkte jag hem till mamma igen.

idag ska vi till skurup till mormor :) träffa den släkten! som man träffar mycket oftare :) så dem känner man iaf! hihi.
så nu måste jag sluta skriva. men jag hoppas att ni har haft det bra!


Kommentarer
Postat av: pappa

tack för allt min tös trevligt att få ha dig hos mig. tack igen för julklappen !! han äger!hihi

hoppas du får nytta av din klapp kram pappa!!

2009-12-26 @ 23:50:40
Postat av: evelina

varsågod :D

jadå tack :)kram

2009-12-27 @ 13:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0