5 december!

var ganska tidigt ute i stallet.. Madenta fick ridas ut lite :) det var väldigt länge sen sist (då jag inte vill rida ut själv då hon är unghäst + att när jag är hemma så är det mörkt.)
 men idag tog jag mod till mig och red ut en liten sväng..
gick galant visst hon var spänd och så men gick på alla 4 och inget bråk :)

vid halv 4 åkte vi till älleköpinge för att ha vårt lucia firande.
började som vanligt med Luciatåg m ridskoleponnyerna..
barnen sjöng på bra iår! (de bruka vara blyga när det kommer mkt folk).
 sen var det lite prisutdelning av vandringspriser osv... 
jag fick ta emot "avtackning" för detta årets insattser. (har ju inte haft det så bra med mina hästar så ngt vanringspring var det inte på tal om. 
sen fortsatte showen med lite duellhoppning,gymkana och lite annat kul!
till sist var det dags för vår kadrillj :)
den gick jätte bra Tess skötte sig fint dock lite över laddad och spänd men men sån får man ta :).. alla hästarna fungerade och allt gick som planerat vilket är det vilktigaste och framför allt vi hade kul!

imorgon bär det av till sjöbo för julbord..
med mamma,mormor,kjell"morfar" och morbror m familj. :) trevligt trevligt ..
 får väll lägga på den trevliga och sociala sidan :P 

lägger upp en bild på tess.. mest bara för att bildlösa inlägg är tråkigt! :P


 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0