8 December!

Tiden bara rusar fram.
Imorgon är det Hoppträning som vanligt
och på fredag ska Madenta vara med på Dressyr träningen.. :) 
På Lördag kommer den "stora" dagan vi ska rida upp inför Talang skåne 2010! :D
ska bli riktigt spännande att se vad de säger.. ärligt talat tror jag inte att jag kommer med 
men hoppet är det sista som lämnar människan!

Någon mer som har sökt?!
  
Eller någon som var med i Dressyrgruppen 2009?!


Nu ska jag titta på Navy CIS! :D
och sen blir det plugg! har prov imorgon i hästkunskap tänder och matsmältningen.

kvällens bild är på min fantastiska ponny Virdarnas Snoddas
han och jag ver otroligt tajta, jag hade honom i 3½ år 
vi gick från grundnivå
(han hade gått lite på ridskola med småbarn innan jag köpte honom)
 till LA hoppning och LA:P1 dressyr!
de 2 sista åren var helt fantastiska..
vi hade nästan helt gått över till Dressyr och hade placeringar i varje start,
inte för att skryta men det var 1.a eller 2.a placeringar <33

man kan ju inte mer än älska honom.
men tyvärr fick vi plocka bort honom för ½år sen..
p,g,a olycka han hade vridit till hasen så allt brosk försvann :'(
  
jag saknar honom något enormt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0