Annandag Jul!

Dagen började med att åka till älleköpinge de skulle ha helgträning för Jennifer :) och eftersom Madenta inte har blivit riden på en vecka så fick jag stå över.
när vi kom hem bestämde jag mig för att nu skulle hästarna igång!
Eftersom all snön har regnat bort! :D 
sagt och gjort jag longerade madenta vilket gick förvånansvärt bra! hihi. lite vbocksprång här och var, men det var ricktigt "swing" i traven xD hihi! imorgon får jag väll sitta upp på galningen.. på med hockeyutrustningen!.. synn man inte har ngn hihi!
Sen red jag lilla tess fick bli barbacka! som vanligt går hon som en klocka och är helt fantastisk på alla sätt och vis :).. lycka!

Har precis blivit klar med mockningen och snart ska jag ta in de små busarna!
men ni får ha det bra så länge.. :)


lilla Madenta hon gillade snön iaf hihi!
men nu är den äntligen borta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0