Flyinge igår! :D

Igår var man som sagt på Flyinge och hade uppridning inför Talang Skåne 2010!

det började med en intervju men frågor om lite allt möjligt b.la annat om jag hade fler hästar/ponyer.. och det vet ni ju att jag har "tess", kvinnan frågade vad ponnyn hette och jag svarade ju såklart Out of Touch :D då sa hon "okej det vet jag vilken det är och det ska inte bli några problem att uppfylla dina mål med henne" :D TACKAR!!

kl 12 vad det dags för uppridning i Crafoordhallen "Glasridhuset"
 Madenta skötte sig super bra lugn och avslapnad :D   
vi fick rida runt lite själva och visa vad vi ville och sen fick vi vår "bedömning"
jag fick bra kritik av domarna de gillade Madde de tyckte att hon var arbetsvillig, hade bra gångarter och det syntes att vi trivdes tillsammans. men de bestämde att inte ta med oss iår eftersom hon fortfarande är väldigt grön och outbildad till va de sökte men de sa även att de ville att jag skulle rida upp nästa år! :D 
känndes skönt att man fick bra kritik och att de ville se henne igen för då är vi ju inte helt värdelösa hihi! xD 

jag är super nöjd med vår insats och detta var en bra miljöträning för henne + det var ju trevligt att rida på en sån fin anläggning som Flyinge :D

Fick inte så många bilder men här kommer 2st från dagen :D

Precis efter, utanför Crafoordhallen (något blåsigt)
:D


I "parken" gillar verkligen miljön :) detta avr bra miljöträning..
massor av bilar.hästar och andra konsitga saker hihi!
Hon verkar trivas!


Kommentarer
Postat av: sandra

Sv: haha, jag slipper ju västen nästa år =) Tadahh! haha, ska verkligen bli skönt, rida i snygga kavajer o man slipper se ut som en bulle. Åh en animo. Det hade varit jätte roligt att rida tsm, naaw madenta är så fin ; ) hihi. Hoppas du haft en bra dag idag, vi får höras om en dag som funkar!

2009-12-14 @ 21:25:10
URL: http://teamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0