"Planerat" 2010

Såhär några dagar innan årsskiftet så har man börjat fundera på nästa års tävlingar :D

så här kommer mitt år se ut... ungefär hihi! allt kan ju hända.

(Samtliga tävlingar är dressyr!)
Out of Touch:
13/2 Gärds Rf Lokal 
(börjar lite lungt)
6/3 Skabersjö Regional
21/3 Vellinge lokal
(om mamma vill köra hihi)
27-28/3 Färs härad lokal eller regional?!
under hela april är jag i Tyskland (praktik hos Partik Kittel :D)
22-23/5 Södra sallerup
lok/reg?!
30/5 Klippan Nationell (om jag har kvalat!)

så här ser det ut. för tillfället iaf vet inte vilka klasser då det inte har kommit upp än
och som sagt missar jag hela April då man kommer att befinna sig i TYSKLAND!
Har 4veckors praktik hos Partik Kittel :D

Jag har inte planerat något för Madenta.. eller jo hon "ska" gå på Gärds Rf den 14/2

Mina priser på bilden.
De är jag mycket stolt över :D
De fungerer lite som en påminelse
 I mina motgångar att fortsätta kämpa!


Kommentarer
Postat av: Mitt liv som hästnörd

Kul att du ska till Patrik!:)

2009-12-27 @ 13:21:54
URL: http://casey.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0