Snö..! bra eller dåligt?!

ja just det Snö! det har nu hittat till härnestad :/..
kom inte förän nu på kvällen men ändå.
jag som hoppades att den globala uppvärmningen skulle göra sitt men nej.. sån tur hade jag inte.
eller jag ska ju inte klaga hur många gånger har det bara varit några få - grader i mitten på december?!

Dagen började med att man fodrade sina egna små hästar sen fodrade man tränares.
Efter det körde mamma mig till skolan :) skönta att slippa bussen :).  
Väl i skolan hade vi en debatt med politiker från olika partier. lite halv tråkigt :/
men den stora frågarn var nog varför vi INTE! får ngt Julbord..! :O (skolan har inte råd!)
efter debatten var det tänkt att jag skulle göra Matte prov men jag och några till bestämde att vi skulle gå ner till lennart (hjälplärere) och "lära" oss Matte hihi! gick faktiskt bra..
nu kan jag lite mer iaf. ska gör provet imorgon.
Wish me luck!!

Sen var det dags för tandläkaren :/
de spände "lite" så nu har man tandvärk :(
hmm det släpper väll lagom till jul xD.

Var hemma vid 1. lunchade hästarna och vid 2-3 red jag Madenta :D gick finfint..!
duktiga häst jag blir så glad och stolt över henne när hon låter bli att tramsa.

Sen "kallade" Matteboken lite plugg sen var det dags för att ta in djuren..
och då hade snön kommit :(.. 4st blöta små hästar ville in.

Förra årets julbild <3
Fredriksbergs X och Virdarnas Snoddas <33
Saknar mina grabbar ngt enormt!


Virdarnas Snoddas R.I.P <3
Vår sista jul tsm </3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0