1 november! Skola imorgon :/

imorgon dra skolan igång idag... ganska bra faktiskt för jag bli lite extra lat på loven och helgerna .. men tyvärr hinner man ju inte rida när det är ljust längre kommer ju hem med bussen 17:00 och då är det nästan helt svart.. + att man ska ju gärna hinna är ngt och fixa hästen innan man kan sitta upp och få är ju kl ca 18 och då är det svart :( men men det finn en gautlampa som lyser ganska bra och det får duga xD finns inte mkt att göra åt saken.

red madenta idag för första gången efter hennes "mini" vila gick faktiskt förvånansvört bra! dock fick hon gå ganska mkt i longerlinan innan jag ens vågade! hopp upp.. men sen var hon min lilla ängel igen.. :P unghästar visst är dom underbara?!

sen städade jag sadelkammaren det behövdes kan jag då säga.. får se om jag hittar allt imorgon (nu när det ligger på sin plats) annars brukar allt ligga i en hög och det ända som är på "sin" plats är sadel och träns.. resten ligger i en hög xD jaj man hittar allt iaf :P vi får väll se hur länge hag kan holla det rent och fin i stallet nu..

ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0