11/11

ingen skola idag heller. :/ berodde lite på att jag är lite förkyld och mitt knä spökar.. men det är bättre nu :P jaja

När jag släppte ut hästarna kom ilona gåedes (de har ju samma gödselstad som vi) hon frågade eller rättare sagt sa - Hej! vet du vad lille Bacardi dår galoppera för första gången idag :),, jag bara jaha ;P
och som ni säkert redan har räknat ut så stälde jag ju självklart upp :D skojskoj!
Blev en tur på banan och sen en runda ute :D.. pigg och glad var han ju såklart och han tyckte nog att livet lekte!

När vi var klara så hade morfar kommit.. han skulle ju fixa Hoppsans box. nu är det nästan helt klart bara några få brädor som ska upp (jag och mamma får fixa det) och sen ska det målas men det gör man ju på ngn timme :P. bilder från vår lilla Make over kommer när det är helt klart :P. 

Imorgon ska madenta med till skolan det blir löshoppning :D ska bli kul och se henne från marken. bilder därifrån kommer nog imorgon :D

Nu ska jag plugga samhällskunskap.. prov imorgon! :/ 

(( Lille bacardi ))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0