Blåsa,regna bort?!

Ja som ni alla vet så är det ju höst :( och därav av vädret.. regn,blåst och kyla :/ men det är bara att bita ihop även om man allra helst hade velat ligga i sängen hela dagen och inte göra ett piss.. men så är inte livet. inte mitt iaf.. har ni det så "bra"?!
Idag var det Hoppträning med Madenta.. första gången på ett långt tag (inte sen olyckan med olliver.. har kommit lite andra saker ivägen m,m) Hon var iaf super fin :D avslutade på en bana runt 1m :) känndes super.. dock lite ryttarmissar här och var..men va f*n allt kan ju inte vara perfekt.. vad ska man då lära sig!?!

Imorgon ska jag rida Indigo.. igen! :) linda är ju i sthlm. på fredag blir det Dressyrträning med Tess :D .. ska nog tvinga mamma att få med kameran så det kan bli lite filmklipp som jag sedan kan fixa bilder från :P
 så ni kan få se min prinsessa <3 hon är iaf helt underbar att rida :D

Men nu var sista skivan till morgondagens "träningstävling" klar (projekt arbete..jag fick ansvar för musiken :P) så nu ska jag sova :),,

ha det bra!  

Visst är hon söt lilla "Tessan" Out of Touch 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0