:D Happy!!

Idag åkte vi till klågerup och hämtade min nya prinsessa :D
Out of touch
sto f-97 imp Irland
gått FEI m 64%
men sista året har lilla systern ridit henne och hon är bara hoppintresserad.

Ägaren (Mamman) tog kontakt med mig och frågade om jag var intresserad :D ofc! hon är ju på samma nivå som jag hade velat ha snoddas det sista året på ponny! så nästa år ska vi tsm ge allt!

imorgon ska jag försöka få med mamma och Kameran till ridbanan så vi kan ta lite fina bilder på henne :D för närvarande har jag bara 2st (dock inte jag som rider..men ni får se hur fantasktiskt fin hon är iaf!)

Imorgon ska vi hämta lilla Hoppsan!!

Btw nu är det exakt 1månad till min födelsedag!

 visst är hon fin!


Kommentarer
Postat av: Åsa

GRATTIS till din nya prinsessa :D och lycka till på alla framtida tävlingar. Lycka till även med lilla Hoppsan. Fina bilder på Madenta när hon hoppar i skolan.

2009-11-15 @ 18:38:36
Postat av: evelina Wahlström

tackar! :D

2009-11-15 @ 20:03:28
URL: http://evelinawahlstrom.blogg.se/
Postat av: sandra

Vad fin hon ser ut! Verkligen kul att du hittat en sådan bra ponny att tävla på ! =D <3

2009-11-17 @ 22:40:47
URL: http://teamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0