Tävling!!

Idag va det andra omgången i dressyr allsvenskan Div 2 ponny :D
som i säkert redan vet så fick jag ju låna Emilias C-ponny som jag bara har ridit 4gånger (med idag) :)

Förklassen gick super bra det var en LB:1 och jag och pom pom lyckades skrapa ihop 66,21% vilket inebar SEGER!! detta var verkligen kul och högt över mina förväntningar :D

Lagklassen som gick i LC:2 gick också bra jag och PomPom bidrog med 66,07% :) hela laget slutade 5.a denna omgången (visa häst vid hand momentet dog ner jätte mkt på våra poäng).. inte för att klaga men domaren dömde inte riktigt efter protokoll m,m men så är det man kan inte på verka allt här i värden det är bara att göra det bästa möjliga.
Vi slutade iaf Totalt 3.a i gruppen (resultaten från omg 1 och 2 + visa häst vid hand) det var 2st lag som gick till final så det var lite små surt.. hade vi fått mer på visa häst vid hand momentet så hade vi nog gått til final.. men vi är jätte nöjda och jag är glad bara jag fick ställa upp :D
Tack för lånet Emilia!

slänger in lite bilder på mig och pompom :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0