Life most go on!

Idag har man inte gjort så mkt Madenta fick vaccinationen (så det blir ingen tävling ihelgen) glömde kolla karens dagarna xD
sen åkte vi till EKO det blev lite häst mat och lite godis till mig och mamma :) gott!! (det är ju lill-Lördag) sen åkte vi till fam Stigsson och hämtade transporten.. de hade ju den när de tog olliver <3 usch! saknar den lille busen och bilderna från kvällen då jag hittade dig där liggande livlös i transporten.. alla skräck-bilderna kommer tillbaka :'( men Life most go on!!

På kvällen åkte vi till Älleköpinge och kollade på Hoppträningarna .oj vad jag blir hoppsugen :) så bestämde att nästa vecka ska Madde tränas :D Jennifer tyckte det skulle bli kul! :) tycker jag med :D

Slänger in en bild på min älskade Olliver <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0