Novemberlov!!

Nu är nog hösten här på rikigt det regna nästan hela tiden och det är grått ocg tråkigt.. men man måste fortsätta även när det är grått och tråkigt.
Igår klippte jag Madenta så nu ser hon lite mer presentabel ut :P det blev en halvklippning (sparade, benen och korset) jag anser att om man har en häst som inte ska tävla och träna så mkt så finns det ingen anledning att helklippa och speciellt när man inte har ridhus utan rider ute året runt...
På lördag är det dags för tävling :D Hässleholm lokal 0,90m :) vi har inte hopptränat på ett tag men jag hoppar lite hemma bara för att hålla igång det. (då hon är väldigt känslig för motgångar så vill jag inte riskera att det händer ngt på träning innan tävling. visst det kan hända hemma med men här hemma leker vi mer med hindrena hon är ju trots allt bebis :P)

tänkte slänga in ett litet schema över veckan :P
Måndag: Trimma Madenta på Banan
Tisdag: Lösgörande arb och mkt tempoväxlingar, sen åker jag till pappa
Onsdag: Lite trimm på banan om jag hinner :P madenta ska få en liten spruta vet inte när vet kommer.
Torsdag: vila
Fredag: lite lätt motionspass inget ansträngande... (spara lite krafter till tävlingen)
Lördag: Tävling!! 0,90m
Söndag: Funderar på att skritta ut en sväng får se om jag får ngn med mig :P

Slänger in en bild på lilla Madde från förra tävlingen Skepparslöv 0,90m :D


Kommentarer
Postat av: Tanja.

Lycka till på Lördag (:

2009-10-26 @ 11:20:19
URL: http://www.blanjiz.blogspot.com/
Postat av: Evelina wahlström

Tack!.. detsamma :D

2009-10-26 @ 11:27:06
URL: http://evelinawahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0