Fredag!

Dagen började i färlöv med lite mockning och sen var det lite hästar som skulle pysslas om. dagen flöt på bra och tiden rann iväg. nu väntar en helg och på månda drav vecka 2 igång :)
men i helgen blir det ingen vila.. ska på ungdomsledarkurs i malmö. kommer hem på söndag så uppdateringen blir inte så bra.

efter praktiken så tog vi en liten tripp och det slutade med att jag har fått massor av funderingar och ska nu se över för- och nackdelar... sen kommer väll ett beslut ni får vänta på besked :P
Tess gick på träningen och det gick okej..! lite backflyt men helt okej.
skulle egentligen rida Bacardi men hann inte då jag missade det helt i min planering pga den lilla trippen och när jag hade tid så var de matade och klara för natten.. så får ta det med Ilona ngn dag,, tror att det är okej :P
han är ju ung och har ju gått i veckan :)

nu sitter jag och tittar på reprisen av Anna Anka söker Assistent  
de som deltar ska hitta sponsorer till anna men de misslyckas.. big time! 
de väljer små företag och ger henne prylar... jaja! 


Kommentarer
Postat av: Boråsryttaren

hoppas du har haft en bra helg :D

// http://borasryttaren.blogg.se

2010-04-11 @ 17:23:27
URL: http://borasryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0