GLAD PÅSK!!

Dagen har varit väldigt bra.
hann rida Tess och fixa stallet innan jag skulle till farmor och fira påsk!
Tess gick lite på stubben men var lite FÖR galen så jag red tillbaka till banan och sen hoppade vi lite, gick okej men hon är ju ingen stjärna eller jag vet inte riktigt hur jag ska rida henne på hinder,, men men vi ska ju inte tävla hoppning ändå så det kan ju kvitta!

Kl 14.00 åkte jag till Farmor och där fanns mina Kusiner :) sen kom pappa m familj och vi grillade och spenderade dagen tsm och nu ikväll åt vi Påsk mat och godis och andra godsaker :D
det är alltid trevligt att träffa kusinerna :)

nu sitter man och tittar på Eurosports hästhoppning,, det går bra för svenskarna det är ngn par hoppning. alla rider 2 och 2. sveriges par är Helena lundbäck/Madick & Rolf-göran/Quintero la silla. båda är felfria och går vidare till andra omgången.!
Tänkte också nämna att jag blir duktigt avundsjuk när man ser Pénélope Leprevost rida... hon rider sjukt mjuk och fint och leker runt banorna :D... STIL IDOL!!!

Hittade en film från Oslo Horse Show 2009 (inte jag som har filmat)
Visst blir man lite avundsjuk på att man själv inte rider så snyggt!

Kommentarer
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late

Härlig blogg du har :)



Gå gärna in och var med i min tävling "Veckans Häst eller Ponny" :)

Klicka på länken för att komma till inlägget:

http://bornlate.blogg.se/2010/march/nu-ar-det-dags-igen-veckans-hast-eller-ponn.html

2010-04-04 @ 00:15:45
URL: http://bornlate.blogg.se/
Postat av: S O F I A -satsar till 100!

Hej !

Jag kommer vara bortrest under kommande vecka, och därför kommer det vara FRÅGESTUND på bloggen ;)



Så nu har du chansen att fråga en allroundryttare vad som helst ;D

http://sofiaelinab.blogg.se

2010-04-04 @ 16:58:17
URL: http://sofiaelinab.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis..att du själv har kommit på att du inte rider så SNYGGT!

2010-04-10 @ 12:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0