Lite tid, mycket att göra!

dagen har varit lite stressig, eller ja förmiddagen var helt okej,
började med att rida Bacardi runt halv 1, han fick gå på banan och trimmade mycket övergångar då han måste bli snabbare bak och sen kunna hålla ihop bättre i både trav och galopp. han gick bra och vi övade även lite ryggningar, (han har alltid haft problem med det.. redan de som red in honom hade problem då han inte kunde backa ur transport osv,, men det kan han nu men är fortf osäker) han är ju bara 5 så man får ju ta det lite lugnt,, men han börjar fatta vad jag menar iaf :)
När hästarna åt lunch fixade jag stallet och sen red  jag Madenta som gick super bra! riktigt trevlig :D
men i slutet blev hon lite spänd då några idioter manade på sina hästar i hagen brevid,, så hon blev lite spänd och orolig.
kl 16:00 skulle vi vara på älleköpinge och Träna dressyr Tess gick super bra och red igenom det nya programet LA:2 känndes ok men finns ju en del att jobba på,, men så är det ju :D

kl 18:30 skulle vi hämta siri då vi skulle tillbaka till älleköpinge för att fira Eva då hon blev 50år ung idag! :D
lite halv stressigt men vi hann :P
hos Eva träffade man trevligt folk, de flesta träffar man ju varje vecka men även Sandra med familj var där.. :D och henne har man ju inte träffat sen innan nyår!
massor av trevligt prat och framför allt god mat! :D

nu ska jag titta klart på Pirates of the Caribbien på Kanal 5
Imorgon ska jag till Farmor och äta påsk mat.. kusinerna från Göteborg är nere så man får träffa dem också.. sist var ju julafton, träffas ju inte så ofta när det är en bit att åka.
xo Evelina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0