Tisdag!

Dagen började med att jag CYKLADE!!! till Älleköpinge och det är nästan 5km!!! helt sjukt att jag frivilligt gjorde det xD man det är väll dags att komma i "form" så bäst att ta tillfället i akt och cykla till och från praktiken.

kl 8 var jag på älleköpinge och vi började med att hämta in alla unghästana 4st Hovslagaren skulle komma och de har ju Niklas Tyckesson också så även han känner man ju :)
iaf.. när de var inne så skulle Ellens 2 hästar ut i hagen, under tiden red Camilla sin fina Classic och jag mockade hennes box,, sen kom niklas och vi började med unghästarna, de skulle bara verkas och vi höll dem då de har inte stått på box eller stått uppbundna på 7veckor.. jag hade turen att få de 2 "snälla" hästarna :) 
när de var klara fick de komma ut, sen gick jag och hjälpte Catta med barnen till lägret,, de skulle rida barbacka ut i skogen så det blev en lång promenad! 
sen blev det lunch och lite bus med de söta valparna :) 
sen mockade jag caties (camillas andra tävlinghäst) box, sen fortsatte jag att hjälpa Catta,, de var på ridbanan och red barbacka igen de fick öva balans och rida utan att hålla i tyglarna! det blev 7 st avtrillningar...! några måste öva upp balansen hihi! men det blir mycket fika imorgon...!!
sen blev det fika innan barnen åkte och när de hade åkt tog jag och Eva in hästarna och sen flyttade vi ut valparna i deras lilla inhängning i trädgården..

sen cyklade jag hem :) 
ikv har jag bara varit lite social med Hoppsan! vi lekte lite på banan och hoppade också lite! ska väll löshoppa henne ngn gång så sprången blir bättre och hon håller farten.. blir ju svårt när man måste springa med henne och "hoppa" före henne!

hon har talang den lille!! hoppar dock stillastående så de blir ju inte så bra men men xD
   

Kommentarer
Postat av: Design by M

Hejsan alla bloggare där ute!

Design by M har nu ett erbjudande för alla er som vill synas lite extra nu under sensommaren och håva in lite fler läsare innan skolstarten. Just nu har vi 10% rabatt på personligt designade headers och bakgrunder, från den 6/8 till den 24/8. Så skynda att fynda nu gott folk!

2010-08-07 @ 10:26:31
URL: http://designbym.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0