Torsdag!

Praktiken rullade på bra och tiden går fort!!
efter praktiken åkte vi till Eko och "stor" handlade :P
sen nu ikv har jag ridit Madenta och det känns bra inför imorgon då vi ska till Ringsjön och hoppa 1m,1m
nu är allt putsat och Madenta har fått sin man knoppad!!
tycker faktiskt att det ska vara knoppat... "dressyrryttare" hihi! men jag tycker det ser snyggare ut osv.. visst det är fint med utsläppt också men då ska den vara på en sida.. och alla vet att det är den sällan när man hoppar och det fulaste jag vet är de som bara delar in manen i "delar" och sätter gummiband runt... såg det på Roffes hästar och nu är det fler som apar efter,, men jag tycker det är fult!!!!

Bilden är från förra året när jag och olliver tävlade i Ringsjön!! miss y<3


men iaf ha det bra resten av kvällen och sov gott!!
xo Evelina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0