usch!!

Dagen började inte bra.. först vaknade man av åskväder,, jag vaknade runt 1 sen somnade man inte förrän några timmar senare.
mamma körde mig till praktiken och redan innan vi svängde ner så känndes det som om ngt inte stämde,,, Björns jobb bil stod på parkeringen (han brukar vara på jobbet) och sen såg vi att Eva stod mitt på gårdsplanen.. när vi närmade oss såg vi att det låg ngt på sandvägen mellan hagarna.!
Det var tyvärr Dockan en av Ridskolans ponnyer. Hon hade traffats av blixten inatt :(

Lilla Dockan har funnits på ridskolan väldigt länge och hon blev 26år. hon fick iaf sluta sin tid på grönbete med sina kompisar. R.I.P

Resten av dagen har varit ganska lugn mockade lite och fixade inte kvällens ridskolestart.
runt halv 5 kom mamma och hämtade mig.

nu ikv har jag ridit min fina Tess :)  nu ska jag ut och rida Madenta en lugn sväng :) mest lösgörande arbete.
xo Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0