18år.....!!

Ja då har man blivit 18 också :) hela dagen har varit super från början till slut, tack för alla gratulationer!!
nu är det mkt som står på spel :P
* man är myndig, får bestämma själv!
* gå på krogen (även om det inte kommer hända överdivet mkt :P)
* Ta Körkort!!! det är på G!
och mkt mkt mer... nu börjar vuxen livet och nu måste man kanske börja vara seriös.. :P men först ska man ta studenten och sen får amn ju börja arbeta.. men det är några månader kvar.

på Lördag är det utgång!! till Öja krog kommer nog bli väldans trevligt! + att nu har man ju åldern inne :)


skoldagen var lugn.. Estetiskverksamhet och Hoppkurs.. vi hade "Examen" jag hade Gunnar, vi red fram självständigt och sen hoppade vi fram lite och sen var det dags för en liten bana på 10st språng.. låg på 90-1m och allt rullade på bra kunde kanska önska att vi hade lite jämnare rytm ist blev det att jag fick ta tillbaka precis innan hindren, men det känndes bra ändå.. och betyget sätts ju på hela kursen inte på en bana :P 

Efter skolan åkte jag och mamma till Farmor och åt lite god mat!! 
och nu har jag Bakat muffins med rosa glasyr och hjärtströssel!! Mums!! 
det skall bjudas på kakor imorgon då vi har avslutning av hoppkursen och man trillade ju av förra veckan. men det är inte bara jag, paulina och Martina också, vi kommer bli Tjocka!! martina ska ha 4st tårtor med sig, och paulina choklad muffins och jag mina muffins!! 
MUMS!!

film från dagens hoppning kommer..!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0