Körskolan

idag har jag varit på körskolan hade en dubbellektion = 80min.
började på övning 4 - Start/stopp i backe, gick bra :) lättare än vad jag hade väntat mig :) sen blev det lite allmän köring i och utanför staden. fick bara 1 större problem ^^ i en korsning. alla körde som galningar och jag skulle hinna imellan vilket gör att jag bli stressade och slätter koplingen direkt när jag får dragläge ist för att möta med gasen och sen släppa försiktigt.. och efter ett motorstopp så blir man bara mer stressad så jonas tog över när vi fick bilar bakom oss xD 
aja det är misstadge man lär sig a.. sen gick resten bra och även andra korsningar :)

Hemma har jag ridit Tess i snön.. fullt ös på fältet :D:D nä vi red så kom mamma körandes på vägen intill och vi galopperade om henne och hon låg på ca 35km/h och vi passerade henne ganska fort :) den farten i mkt snö.. + att jag fick knappt stopp på henne hon ville springa mera.. öronen spetsade konstant :).. min lilla galning :)

nu ska jag snart äta oc sen är det Idol.. idag SKA minna åka ut.. jag vill se Jay och Olle i final!!! 
vad tycker ni?!
xo Evelina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0