Lördag!

Helg.. det är alltid lika skönt!! :)
Idag blev man extremt pigg och glad när man gick ut för att släppa ut hästarna imorge.. det droppade från taken och det var +3 grader :) bara en sol som saknades.. men det fanns det ingen tyvärr :/
men snön töar!! underbart :) dock så har det börjat frysa på igen så nu är det is istället för snö.. då ingen har plogat bort slasket från vägarna när de hade möjligheten.. jaja :/

Båda hästarna blev ridna idag.. de har fått vila sen i onsdags då jag har varir lite orolig över min handled.. men nu gör inte såren ont längre och det ömma är bara blåmärken.. innan har det varit svårt att veta om det var ngt mer fel.. men nu känns det helt okej..

Båda hästarna gick bra med tanke på att de vilat ett tag..

Igår var jag på körskolan, jag skulle backa runt hörn och det gick väldigt bra. Min körlärare är mt bra!
och sen körde vi runt lite i stan och mkt trafikljus så jag lär mig att inte bli stressad och kunna hålla bilen still med hjälp av dragläget i korsningarna.. det blir bättre och bättre.. med det är ju det som är meningen :):)


Bild på min stjärna..!


Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Roligt att det går bra på körskolan, ibland kan de vara riktigt dryga men verkar som om du lyckats hitta ngn bra =)

Har sett annonsen på olika hemsidor om önnestadgymnasiet, med bilden på dig:) Ser snyggt ut =)

2010-12-12 @ 15:13:20
URL: http://teamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0