så kan det gå...

hoppkursen började ju så bra :).
Jag hade Calle och det började riktigt bra kom in i ett bra flyt och hon hoppade super,, dock blev det små missar i kombinationen.. där var 9,5m och det är 2 galoppsprång men vi går på 1.. det känndes helt normalt för honom (vaddå storgalopperad) sen fick jag såklart börja korta in honom för att få plats på distanserna och det löste vi efter någon gång, men det känndes att han hade svårt för det. 
sen skulle vi hoppa en oxer och ett räcke som stod i 3-kombinationen,, först hoppar han svina stort så jag styr inte ens på räcket.. sen skulle jag få ihop honom mer då han bara länger iväg och hoppar för stort. då stannade han 2ggr och sen kom vi perfekt.. trodde jag och alla andra.. när Calle har fyft frambenen så stannar han och vad jag jag .. jo jag flyger såklart!! och inte lite heller
rakt in i hinderstöden coh landar på ett av dem. fick den ena skållan på benet lanade mitt på ett stöd så fick stödets "ben" på varsin sida om höfterna,, och sen har jag på ngt stätt fastnat med armen i tyglarna ?! och när Calle drar iväg så sliter tyglarna upp min arm :( 
så avslutade jag dagens träning.. då jag kände mig snurrig och hade ont så hoppade jag aldrig upp igen.. men frågade Ida-Maria vad jag gjorde för fel.. hon svarar inget! han hoppade men stannade i språnget.. fanns inget att göra.. hmm! suck! 
aja nu är det iaf bestämt jag sitter på Gunnar nästa vecka när vi har Examen :P  

nu sitter jag och ska plugga lite,, prov i microbiologi imorgon och ett arbete skall lämnas in..
ha en fortsatt trevlig kväll
xo Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0