Söndag 12/12-10

3.dje Advent!! snart är det jul :D
imorgon är det Lucia och nästa dag är det en mycket speciell dag!! :)
Skolan börjar kl 12:20 imorgon har bara en dubbel lektion av arbete med häst, känns skönt och slappt :)
snart är det ju Jullov!! :D

Idag har det varir vääldigt kallt med klarblå himmel! och solsken. så vi passade på att fotta lite, julbilder dock bara på Madenta, får ta på lille Tess någon annan gång. Bilderna blev ganska bra.. ljuset blev lite konstigt men det finns ju redigerings program :) så det kan man ju ändra på :)
tyvärr så kan jag inte visa några bilder idag då min kamera har ont om batteri och jag orkar inte ladda den just nu.

Nu ska jag titta klart på Beck och sen ska jag sova och imorgon är det ju skola som vanligt
xo Evelina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0