Söndag!!

Söndag igen och andra advent!

har inte gjort så mkt idag, ridit som vanligt och några julbilder blev det ej.. grått och tråkigt.
Båda hästarna fick gå på fältet :) Madenta gick galoppera av sig lite och sträcka ut de långa benen :D Härligt!!
Red Tess barbacka hon var pigg och glad som vanligt. red henne son vanligt så hon har fått slappa ett tag så blev ett litet "dressyr" pass ute i snön :)

snart ska jag ta tag i och städa lite i rummet.. ska ju ha folk här på lördag! släckten på mammas sida ska fira mig. så dår får här väll vara presentabelt xD har en del att göra...!!

men nu tänker jag bjuda på lite bilder som mamma tog när jag var med Madenta ute på fältet, som ni ser så är det inget fotoväder.. men gillar bilderna ändå!





Titta vilka sockersöta kattungar vi har :) egentligen grannens, men de har flyttat (till maten)


Sötas av dem är dock denna!! Heffaklumpen!! så sjukt söt med sitt runda huvud och lagom tjocka mage :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0