Debuten närmar sig! :D

som sagt.. på söndag är det debut för mig och tess! :)
 ska bli super roligt att se vad hon går för hihi!
det blir Malmö ridklubb LA:1,LA:P1
Ev skulle Tess ägare komma.. vilket gör mig mer nervös hihi!
men de vet ju hur hon är att rida och jag har ju bara haft henne i 3månader (på söndag)

som sagt.. på söndag är det debut för mig och tess! :)
 ska bli super roligt att se vad hon går för hihi!
det blir Malmö ridklubb LA:1,LA:P1
Ev skulle Tess ägare komma.. vilket gör mig mer nervös hihi!
men de vet ju hur hon är att rida och jag har ju bara haft henne i 3månader (på söndag)

skolan var väldigt slapp idag.. började med Engelska eller ja
Facebook hihi! opps! men det blev lite plugg också.. vi har ett arbete om olika länder
jag har England och jag är faktiskt snart klar!
lektionen efter var Svenka man hela lektionen gick åt till att välja
nya kurser till 3.a
och vi får välja 300p och de jag vill ha är ca 450p :/ men vi ska försöka lösa det.
jag ska/vill ha Dressyr, Hoppning, Unghäst utb,
Historia A (det är väldigt bara att ha då det kommer det bli obligatoriskt nästa år + att det är intressant!), mikrobiologi som ger behörighet motsvarande Naturkunskap B. 
men jag har inte valt änn men ska göra det :)
sista lektionen var idrott! vi hade lite uppvärming med olika staffetter, sen avslutade vi med bandy
och jga måste säga att vårt lag. jag,Malin och Martina (sista matchen gick ebinge in för martina hon skulle iväg)
iaf vi var lätt bäst..!
jag och malin hade väldigt bra samarbete i sista matchen.. vi vann med typ 10-3 :) GRANNT!

nu ska jag plugga lite svenska B då vi har prov imorgon..!
ha det super bra
xo Evelina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0