onsdag! 3 februari & snökaos...igen!

då har det kommit mer snö till skåne och i lilla Härnestad är det lite av kaos!
vi får väll se om man kommer till skolan imorgon. Mamma hade det inte lätt när hon
skulle hämta mig på bussen.

Skolan flöt på väldigt bra började med Matte B och jag gjorde provet.. Geometri
jag valde at göra G provet (kan bara få Godkänt) eftersom 
det var dem uppgifterna jag hade gjort i boken. 
och provet gick väldigt bra! ALLA RÄTT! fy f*n va glad jag blev!
med tanke på att man har fått gör omprov på de 2 senaste kapitlen..
men nu är alla dela klara och nu är det "bara" Nationella som gäller sen är kursen klar!
sen var det Mentorstid/resurs gjorde inte något överhuvud tagen x) men vi fick reda på att vi b.la
kommer att åka till Bruksprovet på flyinge :) ..bra att gå Hästlinje! 
Efter lunch var det dags för Engelska B och sär hände inte så mkt där heller.

 väl hemma så har jag ridit båda hästarna!
banan är full med snö på ena långsidan ligger det runt 40cm..
minst så de fick trampa på bra!
jag har nästan nyligen kommit in från stallet.. red Tess i mörkret!
super mysigt faktiskt.. så där lagom kallt och det snöade pytte lite...
hon var dock något spänd men det kan nog bero på att ilonas hästar var lite
halv galna i hagen.. hihi!

men nu ska jag snart skriva klart min film analys till Svenska B!
den handlar om Robinson Crouse vi såg den förra lektionen och analysen ska vara klar 
imorgon!.. bäst att skriva lite :P 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0