SOMMARTIDER HEYHEY! xD

Ja tänk om man ändå hade haft rätt om man hade sagt så...!
men istället sitter vi här i vår vita vinter värld :(

har hunnit rida Tess red en svång på en annan åker idag!.. lite omväxlig hihi!
där var desto mer snö iaf.. och jag säger bara... DET FINNS STEG OCH KAPACITET I PONNYN! <3
ojoj.. det var en väldigt bar upplevelse :) hade gramanen på då hon lätt blir stark och vill slippa undan jobbet
och då blir det lättare att ha den om det behövs... men jag behövde bara använda den någon enstaka gång.. sen fattade hon :P men fick hålla lite i den iaf då hennes benlyft var riktikt höga... vill ju inte att hon fastnar.
Den ponnyn ska jag hålla hårt i :P nu ska vi bara jobba på skolor och att få energin och viljan till banan
det är ju ett projekt.. men det blir nog bättre när snön är bort och vi kan börja träna mer detaljer.

när jag skulle rida Madenta fick jag först hjälpa grannen med hennes hästar som hade stukigt... så de fick stå på banan eftersom hagen var sönder och de kunde inte gå in till de andra...
men Madenta dör inte av lite vila :P får rida henne imorgon ist!

ikväll ska vi förhoppningsvis till älleköpinge och träffa trevligt folk och titta på lite hoppträning :)
ha en bra em/kväll
xo Evelina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0