Tisdag! 23 februari

Då var det tisdag och 2,a dagen på lovet!
var riktigt flitig idag/morse... började mocka direkt när man släppt ut hästarna! hihi händer inte ofta
brukar ta det precis innan de kommer in på kvällen (sparar det tråkiga till sist?!)
men tanken var att jag skulle till pappa så fick ju göra allt direkt på morgonen, och som ni säker har räknat ut så sitter jag hemma.. :/ mådde seriöst dåligt efter lunch som tur hann man rida Madenta :)
min älskade pärla.. visst är hon lite knäpp.. men vad är det man säger?! ska man ha en bra häst måste de var lite knäppa hihi!
red henne på stubben hon fick kämpa i snön :) mamma följde med och fottade lite :) alltid lika trevligt + att jag inte litar fullt ut på Madenta.. men egentligen vad skulle mamma göra om ngt hade hänt?
men hon skötte sig super och av den ev "skadan" känns inget :D hon känns frächare & bättre än aldrig förr!

när jag satt och rensade datorn på lite bilder så hittade jag en bild på I'm Catalike "Catie" och datumet löd: 23 februari 2008.. alltså exakt 2årsen.
för er som inte vet är Catie min kompis camilla's häst (http://camillagustavsson.blogspot.com/
jag fick rida catie när hon var på semester :)
det är en häst som även hon ar varit "knäpp" men väldigt fin! (hur var det med ordspråket ovan?!)

inte så värst bra bild men ändå :P det är ju dock ett tagsen.


Här är en bättre bild på henne




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0