Torsdag!

dagen började med lagning av staket!
igår hade ju hästarna dragit ner det som står mellan shettisarna och madde/tess.
men nu är det fixat! och vi får hoppas att de håller sig lugna
i fortsättningen. misstänker att madde elr tess har glömt stanna eller så har de halkat i snön.
skolan började 12:20 med samhälskunskap A
hade läxförhör.. gick helt okej kunde det mesta hihi!
sen var det Matte B blev inte överdrivet mycket jobb
men vi är ju runt 30 elever i gruppen och 2 lärare, och typ alla behöver hjälp
speciellt nu innan nationella nästa vecka..!
Mamma hämtade mig på skolan då hon hade varit med vår gamla hund Mulle hos vetrinären
han hade fått en stor blodblåsa på magen.. men den är nu borta och allt hade gått bra!
var lite orolig då han är ganska gammal 13år (de räknar 10-12år på rasen shetlandsheepdog)
men han är hemma iaf men väldigt trött...!
för er som inte vet så har vi även en annan hund, det är Mulles son Ricky han blev 10år igår faktiskt!
han är fortf pigg och kry och jag hoppas att de fortsätter att var det i några år till..!

idag har jag skrittat ut Tess barbacka.. hin behövde det då hon har varit lite motsträvig någon dag
lusten har inte riktigt varit där.. och vi måste ju ha all glädje till på söndag!
men hon traskade på glad och lycklig :) skönt att få sträcka ut lite ibland hihi!
imorgon blir det träning! och då ska jag rida igenom LA:P1an iaf.. får se om jag rider bägge. 
 
skolan blir kort även imorgon bara ridning.. vet inte vilken häst jag har fått men det märker vi imorgon!
vi skulle inte ha samma som sist iaf. men vi kommer tat titta på hoppfilmen från förra veckan
och jag hoppas på att kunna så den med hem så jag kan kolla igenom den ordentligt
och granska mina ritter!
väldigt nyttigt!! blir ni filmade när ni rider någon gång?!

nu ska jag gå en sväng med mina vovvar och sen ska jag läsa RIDSPORT som kom idag!
sen blir det att sova!
xo Evelina!

Mulle "Far" f-97
 

Ricky "son" f-00


Kommentarer
Postat av: Sofia -TÄVLING: VECKANS BLOGG

Vad med och tävla om att bli Veckans Blogg; Därmed få reklam, och fler läsare till din blogg :) Det skadar inte att vara med ;)



http://sofiaelinab.blogg.se/2010/february/tavling-veckans-blogg.html



:D

2010-02-12 @ 18:57:43
URL: http://sofiaelinab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0