våren är på G!

äntligen börjar det töa på riktigt :D vet inte hur mycket som har försvunnit då det fortfarande är mycket kvar.. men sakta men säkert så försvinner det :)

har ridit Madenta på banan idag gick super.. jag har börjat rida henne utan nosgrimma nu då jag gärna blir för hård i handen och blir jag det nu så gapar hon och jag får ingen kontroll.. detta är ett väldigt bra tips för er som vill ha mjukare han + att rida hästarna med med benen och vikter.

det blev ingen träning i dag då vår gusväg är väldigt hal nu när det töar och jag när man sen ska köra hem så har det säkert blivit minus.. ligger runt 0 nu och min träning hade slutat om en ½ timme.
Tess fick vila då hon har fått lite skav på ryggen.. blir lätt så nu när de fäller och hon är extra känslig.
igår när jag kände över henne så ryckte hon till lite precis där.. så jag vet inte om det sitter i ryggen elr bara i skinnet. så hon reagerade väldigt lite och inte varje gång jag kände på henne.
men jag smörjde in henne med Linement gel (denna är inte dopingklassad) denna är från TRiKEM och innehåller inte det ämnet som är dopingklassat.
jag fick ju med massor av saker från TRiKEM när jag fick Tess.. för Ägarna till Tess äger TRiKEM!
http://www.trikem.se/trikem_kem/foretag/foretag_frameset.html <--- Deras hemsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0