6 januari 2010

har inte gjort så mkt idag.. som alltid hihi!
men det snöar fortf och är -3 ute inte svinkallt men ändå!
iaf jag bestämde mig för att gå en sväng med lilla Hoppsan..
hon måste ju få se lite mer av världen än hagen.
hon traskade glatt på nyfiken som hon är :)
men är mna lite drygt 6-7 månader så är livet spännande :)

ikväll blir det inte så mycket att hitta på :/ får väll se om jag hittar någon bra film!
här om dagen visade ju TV4 film "När lammen tystnar" den filmen gillar jag.
för er som inte har sett den kan jag kort och gott ..gör det!
Det är en thriller från -91
Den handlar om en seriemördare "buffalo Bill" och FBI's försök att fånga honom.
de tar hjälp av Hannibal som självklart sitter inne.
för att få hjälp av hannibal så skickas en FBI agent som är under utbildning dit och "intervjuar"
de måste veta hur en seriemördare tänker.
och allt blir en kamp mot klockan.
De är så klart
Anthony Hopkins som spelar Dr Hannibal Lector.

Dagens inlägg får avslutas med en bild på gullungen Hoppsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0