8 januari

Då är helgen här och på måndag börjar skolan!
ska faktiskt bli ganska kul. tiden går så mycket fortare och man kommer in i samma system som innan
och på så sätt får man mycket mer gjort.. eller jag iaf!
var en kort sväng på EKO innan idag .. behövde lite foder b,la :)
när vi kom hem ringde ilona och frågade om jag ville följa med ut en sväng
hon skulle visa mig en ny runda i lilla härnestad.
sagt och gjort..! jag lånade bacardi av ilona (då mina får styltor av minsta lilla)
Louise var också där hon red Condrad och ilona tog Nappe
det blev inte den rundan vi tänkte då det var svin kallt! men om vädret är bra på söndag så ska jag följa med dem ut och då ska jag nog ha tess.. om vägarna tillåter!

nu har man precis tagit in 4st små frusna hästar.. tyvärr får de vänja sig vid kyla då skolan börjar på månad och jag är inte hemma med bussen förrän 5 och då kommer de inte in förrän tidigast halv 6.

jag bjuder på lite bilder på de hästar som var med ute på rundan!

Napoleon Haflinger f-05



Bacardi f-05


Condrad f-02
 (som ni ser har jag faktiskt tävlat denna lilla buse 2008)


Kommentarer
Postat av: Pontus

Ja precis, det är vad som gäller. Träna, träna och åter träna. Vi kommer nog snart ut på tävlingsbanorna. :)

2010-01-09 @ 12:19:58
URL: http://pontussundstrom.blogspot.com
Postat av: Ankihh

Gillar din design på bloggen! har du gjort den sj ?(: kul med fler hästbloggar att läsa! ;d

Ska vi bevaka varandra på bloglovin?(:

2010-01-09 @ 18:33:49
URL: http://ankihhc.blogg.se/
Postat av: Emma

fina hästar och söt haflinger :) Vem är han efter?

2010-01-21 @ 19:08:49
URL: http://newtonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0