funderar i vintermörkret!

Jag sitter här och vet inte vad jag ska skriva...
men jag funderar också över hur lyckligt lottad jag är egentligen
visst har jag haft mycket motgångar förra året 2009
men jag har haft otroliga vänner som stöttar mig.
redan när Snoddas gick bort så kände jag stdet från er allihop <3
och sen när det hemska hände olliver så fanns ni även då
och de som red i dressyrlaget sa även att de kunde "hoppa av" och inte delta o allsv
bara för min skull.. men jag "tvingade" dem att vara med. och jag åkte till och med dit för att ge dem det stod de hade gett mig :) och de lyckades ta hem en 3.de plats!
Emilia ställde upp att sätta igång pom-pom bara för att jag skulle få vara med i andra omg. :)
vilket som ni vet gick väldigt bra! seger i förklassen och 66% i lagklassen
! :)

så med detta vill jag bara säga TACK!
och om det fanns något att göra så säg bara till! I'll do it!

lite bilder från allsv div 2
f,v Linda/indigo. Siri/Poppe. Jag/Pom-pom
Hela laget!
Fanny/just for you. Emilia/Zan jeanette
Vad sägs om att göra detta igen till hösten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0