Lördag 16/1-10

Äntligen lördag! men just idag är det ingen trevlig lördag..
det är den 16 januari ..vilket innbär att det är exakt 3 månader sen
Olliver försvann ut mitt liv.. R.I.P
älskade bullen!
så jag har varit lite ceppig över lag idag.. och detta vädret gör ju inte dte bättre precis.
JAG VILL HA SOL OCH VÄRME! vi kan detta nu med vinter och snö!

jag vill kunna komma igång ordentligt med träning eftersom det faktiskt ite är jätte många veckor kvar till den planerade debuten!
eftersom mitt mål är att Kvala Natiobellt så snabbt som möjligt
så behöver jag ju dem regionala klasserna :)
och Dagstorp ställde ju in sin planerade den 7/2 :(
men mamma kom med förslaget att om det är okej väder så har Nordhalland en tävling
första helgen i feb :) och där brukar vara LA:P1 och FEI: inledande prog.. :)
och det passar ju perfekt eftersom det är "rätt" program (jag behöver ju öppnor,slutor och enkla byten för att få starta FEI nationellt)
Men det är ju n bit att köra.. men kor mamma tävlar jag!

men jag är helt säker på tävling den 13/2 på Gärds Rf!
det blir LB:1,LA:1 lokalt
och jag ska prata lite med Emilia och fråga om Pom-Pom är igång och isf om jag får starta honom igen!
isf blir det nog LC:2 elr LB:1..elr båda :D

ja nog om detta nu är maten klar och jag ska äta sen blir det TV!!

Olliver på bild!
R.I.P 16/10 2009


Kommentarer
Postat av: anonym

Hej

kan du inte berätta om dina fina ponnyer du haft/har.

det skulle vara intressant att läsa om hur du började :)

MVH Emma

2010-01-17 @ 01:08:15
Postat av: Evelina wahlström

hej självklart kan jag det :)

2010-01-17 @ 12:18:53
URL: http://evelinawahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0