måndag

Då var vi inne i vecka 2
och denna veckan har inte börjat så trevligt.
när jag skulle ut och luncha hästarna så hade det börjat snöa.. usch!
eftersom det är frost under så blir det glas halt.
försökte longera medenta lite på banan men det gick inte.
så jag vet inte riktigt hur jag ska kunna hålla igång dem?!
men det löser sig.. förhoppningsvis kommer det lite värme snart!
skolan börjar ju om en vecka, och sen rullar träningarna igång :)
sen går allt mycket snabbare.. och snart är vi inne i februari!
och då är det vara 2veckor kvar till års debuten!
det blir Gärds Rf för båda :D tess LB:1,LA:1 den 13/2
och Madenta LC:2,LB.1 den 14/2 :D

och efter ytterligare 2veckor är det LOV! och  Göteborg horse show!
är inte helt säker på att vi kommer åka men jag tror det :)

ni får ha en fortsatt bra Em/kväll. :)
xoxo
EW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0