Tisdag..! trodde det skulle bli vår?!

Nja den där våren får vi nog vänta på
"Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge"

ingen skola idag.. kände mig inte bra i morse.. vädret?!
men runt fm/lunch så kändes det bättre och solen sken! men dock minusgrader
men jag sadlade Tess och red ut på fältet!
och den ponnyn vet hur man gör en lycklig :D hon är helt fantastisk!
även om hon busar och dra lite i mellanåt men hon vet exakt när det är dags för jobb!
perfekt ponny elr?!
jag tror iaf att hur det änn kommer gå för oss på tävlingbanorna så kommer jag nog att få avsluta min ponny karriär som en enormt lycklig människa.
jag trodde aldrig att jag skulle vara så här lycklig igen efter allt som har hänt 2009..
lixom vem ser det possitiva i att 2 av ens ponnyer dör på mindre än ett halv år?!
visst nu visste vi ju lite mer att snoddas skulle plockas bort men olliver var helt oväntat.. :(
saknar dem båda.. men det känns faktiskt lite som om jag har fått tillbaka dem båda i Tess
tolka mig rätt nu! ollivers färg och detta busiga.. från dem båda
och Snoddas talang inom dressyren.
men måste ändå säga att Tess skulle jag inte ge upp för allt i världen.
hon är verkligen A dream came true!

This much I know is true
That God blessed the broken road
That led me straight to you

en bit av låten "Bless the broken road"  den låten är sjukt fin! och stämmer perfekt! :)
http://www.youtube.com/watch?v=SX2DjnAPqtk


nu ska jag ut och ge mina små älsklingar den sista maten och pussa dem godnatt
för snart börjar  Navy CIS på TV3 20:00

Min vita sagoponny!<3
Out of touch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0