Torsdag! 14/1

Idag började inte skolan förän 12:20! skönt :)
hade 2 lektioner och sen åkte man in till stan där mamma väntade.
hem och äta.. sen fixade jag stallet. 
ingen ridning idag heller så det töar.. vilket är bra men nu är det minus igen :/
inte mkt men tillräckligt för att det ska bli halt så all snö inte är borta :(
jaja.. imorgon blir det träning med tess iaf.. får ta det lite lungt 
men det ska bli kul och komma igång snart! 

när jag var klar i stallet hämtade jag in lilla Hoppsan för hon behövde verkas.. 
tänkte att så svårt kan det ju inte var hihi! 
har ju sett lite när niklas har gjort det (snoddas min c-ponny gick 2år utan skor)
och Eva berättade ju lite när vi köpte hoppsan! :) 
det gick jätte bra hon stod hur snällt som helst! och nu är hon fin igen! 
hon är verkligen ducktig för att vara så liten hon är runt ett halv år nu (ca 7månader..tror jag)

hon står nästan helt still när man borstar (lite kittlig under magen)
när man fixar hovarna är hon nästintill en ängel (ibland lyfter hon bak för högt 
och då sparkar hon eftersom hon tappar balansen.. men aldrig mot en! så hon är aldrig dum på något sätt. 

nu sitter jag är och mamma är på styrelse möte.. hon lär väll inte vara hemma förrän 22..
huset för sig själv! grannt!

så nu ska jag se om det finns något bra på TV och mycket mer än så ska jag inte göra! 
imorgon är det fredag! :D på skolfronten inebär det ridning! :)
tur man går hästlinje så man får rida något trots det är vinter :D hihi

ursäkta bilden men .. jag har bildbrist och gillar inte bildlösa inlägg!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0