8 juli 2010

dagen har varit lugn.. orkar inte göra så mkt då jag brände mig igår opps! har världens finaste bränna efter solbrillorna!!!! ÍNTE grannt! men så är det. gårdagen på falsterbo var trevlig.. träffade Fanny,Siri,Amanda och Fannys mamma Kristina.. och fam Cyrén.. trevligt :) tittade på ponny kyren och man blir galet sugen på att rida kyr!! sen tittade vi på Huntingen.. även en del annat men detta var höjdpunkterna.. lite Shopping blev det också :)
en tävlingsshorta från Kyra K och en Plastrong från ngn Dressyr affär.. nu ska jag bara hitta en super fin nål också så blir allting perfekt.. eller ja en ny kavaj hade suttit fint (köpte min 2007.. så det är dags för en ny) men de pengarna finns inte och jag vet inte vad jag vill ha för ngn..!
bild på samtliga inköp kommer i helgen.. när falsterbo är över för iår :/

har iaf ridit Tess idag och GUD va fin hon är!! älskade ponny :) har även pratat med karin (tess ägare) och vi ska dit imorgon och lämna dressyrsadlen som jag fick med henne.. sen bär det av mot falsterbo!!
Jag har även ridit Madenta idag och vi travade lite också och hon känns bra :)
då vi inte har ngt återbesök så är det upp till mig som ryttare att se till att hästen är frisk...

nu sitter jag här och tittar på dubbel avsnitt av Sex and the city.. extremt gamla avsnitt men ändå :P
xo Evelina!

Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Du kikar väl in på min ridsportsblogg då och då va? :)

http://emblems.blogg.se/hast

2010-07-09 @ 22:34:28
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0