årets varmaste dag...

värme.. skönt!! de säger att idag ska ha varit årets varmaste dag.

dagen har varit varm och slapp! då mina hästar går ute på nätterna så slipper jag mocka!!!! skönt! men får mocka lite i hagen någon dag...
Tess har vant sig vid Hoppsan men lite läsktig är hon hihi!
Madenta fick vila idag...
Tess blev klippt då den stackaren blir varm och svettig av att gå i hagen och genomvåt av ett lätt pass så nu åkte pälsen av!.. hon tycker nog det är skönt´och blev inte ett dugg svettig av samma runda som hon brukar bli genomvåt av.. skönt för oss båda xD jag slipper svampa och hon slipper då och vara svettig.

imorgon blir det falsterbo med fam Cyrén :)
ska titta på Amatörtouren kval 2 och Ponny dressyren kvalet.. som går i samma klass som jag ska debutera om ngn vecka,,! får väll kolla lite extra på hur de bedömmer..!
sev car det även lite annat kul.. som alltid i falsterbo.. blir nog ingen shopping då jag inte behöver ngt men man vet ju aldrig xD

nu ska jag snart sova då vi ska åka runt 8 imorgon!
xo Evelina

mina sötnosar.. älskar höjdskillnaden mellan Hoppsan och Madenta!

Kommentarer
Postat av: Linn

tack tjejen! Jag är inte alls nöjd med min ridning idag men annars tack. Jag vill HEMSKT GÄRNA ha bilder :D:D [email protected]

2010-07-04 @ 22:31:15
URL: http://linnskjetne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0