Havet! med hästarna

igår var vi på hundbadet i täppet med hästarna jag, siri, fanny och amanda

det var väldigt roligt och skönt också.. kännde att både jag och Tess behövde rensa hjärnan från all träning osv
allt började så bra men när jag och siri travade ikapp så började tess bocka och bokning nr 4 hängde jag inte med på hon var väldigt hal då vattnat skvätte så jag fick mig ett litet dopp xD hihi!! jaja

Mamma filmade men dock började hon lite sent xD


sen gick det bra och tess lugnade sig och jag stannade på ryggen :)
då min hjälm blev väldigt blöt så åkte den av..


på vägen tillbaka hittade jag ett litet upphopp! tur att balansen finns där iaf xD


puss älskade ponny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0