I know that tis time would come...

but I didn't know that it would feel like this...!

usch nu är lilla Tessan ute på Annons :( jag visste ju såklart detta redan när jag tog henne men hade aldrig en tanke på hur svårt det skulle vara även om jag vet att jag får behålla iaf till efter Derbyt v34.
men sen så är det dags att börja förbereda sig på att gå skillda vägar :(

ingen vet hur långtid försäljningen kommer ta men hur det än blir så kommer det bli tufft då hon på såhär kort tid har tagit mig med storm och förändrat itt liv.. från att rida runt på LA lokalt till att vara på SM nivå!!!
men en sak är säker hon ommer inte komma til ngn som bara ska rida runt på lokala LA och plocka rosetter.. hon förtjänar att få gå de stora klasserna få hon har kvalitén!! så man får hoppas att man hittar ngn trevlig familj som tar bra hand om henne...

men nu är hon ute på annons iaf :(
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=373981 

även en annons video är gjord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0