Imorgon åker vi!!!

imorgon bär det av mot Båstad!! som jag har längtat.. detta blir mitt första "dressyr" meeting har ju varit i Tingsryd och på New forest SM innan.. men sist det var meeting var 2007 New forest SM med Snoddas!
så nu är man riktigt taggad för en 2dagars tävling :) det var inte någon man kände direkt som ska bo där det är mest danskar...! men iaf

igår var vi hos farmor och farfar,, vi skulle fixa en döss mellan häst och bodelen i lastbilen.. pappa kom dit och fixade det :) fick ju även träffa farmor och farfar.. farfar är nyopererad.. han har bytt knäskål :O
dörren blev väldigt bra och imorgon ska den "invigas"
red också Tess en runda ¨å banan igår och hon gick väldigt fint!! känns bra inför helgen!

idag har det mest varit packning på schemat men vi har även handlat lite smått och gott! blev b,la en videokamera!!! här ska det filmas har ju en vanlig kamera till foto men den filmar inte så bra + att när dte är program på storbana så ser man typ inget och det blir suddigt osv.. och man vill ju se sin fina häst! xD
de hade REA på ONOFF så det blev en videokamera!
var även inne istan och köpte en brosch (stavning?!) som jag ska ha som nål till plastrången.. blev ngt blommliknande i silver och "swarivski"stenar.. inte äkta dock men ni fattar xD inköpt på Glitter i stan.

kameran! ingen bra bild tagen från ONOFF


ikv har jag skrittat tess en runda och böjt igenom henne så hon är mjuk och fin till imorgon.. sen har jag packat.. fick dra fram sadelskåpet och damma av xD det är Farfar som har snickrat ihop det :) tyckte att det var lite mkt pengar att lägga när jag behövde det.. men vi får väll se hur det blir med meeting på storhäst.. om man sparar och kan köpa ett i plast.. men mitt duger och framför allt så har ingen likadant!!!

imorgon kör vi runt 12 och jag startar ca 16:30 men vi vill ju ha gott om tid och vill få in henne i box osv..!
bilder kommer nog några imorgon men iaf på måndag.. vi kommer hem sent på söndag så hinner inte ladda upp då!
xo Evelina

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Gud vad skönt att höra (även om det inte var kul för dig och din kompis), men då är det alltså inte oss ryttare som det är fel på utan det är HON som måste sakna någon viktig hjärncell! ;S Hon orkade inte ens bemöda sig att komma ut ur bilen när jag hälsade (som alla andra domare gör), men när hon skulle klanka ner på oss så var hon minnsann snabbt ur bilen... :P Den andra personen vi pratade med igår om henne var dessutom domare själv, så t.o.m. domarna ogillar henne.



Mamma funderar på att berätta om henne för en som hon känner på Skånes Ridsportf, tror inte dem kommer göra något men det kan ju vara bra att dem i alla fall vet hur hon beter sig.

2010-07-25 @ 11:01:10
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0