ni får ursäkta min dåliga uppdatering

men jag har bara inte tagit mig tid att sitta här och skriva..!
som ni säker vet så är det sjukt varmt i lilla landet sverige.. och man ska ju inte klaga på värmen efter den extrema vintern.. men några grader mindre och kanske en och annan vindpust då och då hade ju suttit fint!
här om dan kom sommarens första åska.. hmm! och där med lite regn!!! men dock inga mängder som vi hade behövt. bönderna pumpar upp allt vårat vatten och då vi har en grund borra så får vi typ inget så husägaren har varit här och fixat lite så nu har vi vatten igen :).. skönt!

iaf när det började åska härom kvällen så fick mina hästar komma in har blivit väldigt "nojig" med mina hästar och vill verkligen inte riskera ngt.. har förlorat tillräckligt,, visst inte i åska men när olyckan är frmme så är den.!
iaf de klarade natten fint och åskan var inte direkt ovanför men iaf xD


Red madenta igår och vi red ut en liten sväng.. och travade även lite och hon känns väldigt fräch och fin! dock skrämde en av grannarnas hud henne så det blev en liten galopp sväng.. jäkla jack russel!!! kommer i full fart och skäller som bara den och i högt gräs så ingen ser utan bara hös den.. usch spärra in sånna djur! .. hihi!

Idag har jag Ridit Tess på banan och Gud va hon känns fin inte helgen :D på fredag ska vi till Gärds och träna program Katarina följer med och hjälper mig och på Söndag är det dags för DEBUT!!! som jag har längtat!!

men nu ska jag sova i värmen.. det blir väll att ha igång fläckten i natt igen.. hmm! :/
xo Evelina

Blev en bild på min super söta bebis.. på bilden är hon bara ngn dag gammal!  love at first sight!!!
 

Här är hon igen :).. man all vinter päls.. bilden togs ´precis när snön hade försvunnit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0