Nu är Falsterbo över för mig.. iår!

 Falsterbo idag.. tittade bara på Dressyren då vi inte hade några biljetter till hoppningen.
såg Tobbe Larssons "show" och FEI Grand Prix Kür 3st svenskar var med, Patrik, Minna, Tinne.
Vann gjorde Anky van Grunsven på Painted Black!
jag tyckte att svenskarna gjorde bra insattser,, Tinne blev 3.a med sin Favourit. Patrik och Minna kom precis utanför plac.. men de hade dock inte sin första hästar. men självklart var de hästarna fina de också..
Minna Telde har länge varit min favorit innom dressyr världen! så det är riktigt kul att kunna se dem live :P hehe!
Igår var vi ju också på Falsterbo.. det blev en lååång dag! först var vi ju hos Karin (Tess ägare) vi lämnade Dressyrsadlen som jag har lånat och sen pratade vi om föräljningen.. då Tess ska säljas när jag inte ska ha henne längre :( ochdå de Natonella tävlingarna är då över och man vet inte hur lång tid försäljningen tar innan man hittar rätt ryttare till denna galet fina ponny!.. GUD va kommer sakna henne <3.. men nu tänker vi inte på det!!

sen åkte vi vidare till Falsterbo och vi tittade framför allt på Nations Cup som SVERIGE lyckades vinna!! de red väldigt bra allihop!  om de nu håller toppformen så slipper vi kanske åka ur cupen till nästa år..!

denna veckan har ju även ineburit lite shopping.. men inte så mkt då man är i sluttampen på ponny och madenta behöver inget.. :P så det blir kankse mer i GBG 2011 :)... börja spara!!!!

Blev iaf 1 tävlings schabrak från Henrikssons och 2st 4-pack fleecelindor för endast 50kr!! galet billigt! super att ha hemma!


Till mig blev det en ny skjorta från Kyra K, Plastrong från Dressyr.com och 3st tävlingsstrumpor från Exklusive


Blev även 2par ridbyxor.. Mountain horse från Skara Hästsport!
vita helskodda och röda oskodda..
ville egentligen ha Whitakers röda då jag har de i blå men de fanns inte kvar i min storlek och de skulle inte komma fler heller.


nu när mna har köpt nya ridbyxor vilket typ alrdig händer.. så kanske man ska slänga mina gamla blå som jag köpte 2004!! och de är strl 160!!! och red i de senast idag.. hihi! och de är inte för små!! och sköna är dem.. snacka om kvalité om de har hållt sen 2004...! inköpta på BÖRJES!!




Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- En glimt av mitt hästliv :D

Hejsan :D

Jag kör veckans läsare på bloggen och det hade varit kul om du ville vara med :) Läs mer här: http://satilaryttaren.blogg.se/2010/july/veckans-lasare-d.html

2010-07-11 @ 19:05:48
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jättenfin blogg! Ska vi följa varandra på bloglovin :)?

2010-07-12 @ 14:18:20
URL: http://minchrissan.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tävling i bloggen! Var gärna med :) http://minchrissan.blogg.se/2010/july/vinn-handskar.html

2010-07-13 @ 15:29:25
Postat av: Jessica / Pommac XD

jag köpte lika dant schabrak ska ha det till sm tror jag :P

2010-07-19 @ 12:10:25
Postat av: evelina Wahlström

SV: Jessica okej va bra.. stort lycka till Pommac är super fin :)

2010-07-19 @ 21:20:45
URL: http://evelinawahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0