rip Okidoki

Okidoki är död!
denna fantasktiska häst fick igår komplikationer från föregående skada 
läs mer här ---> http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=471495

om det hinner tryckas så kommer det väll med i morgondagens ridsport då det är en stor nyhet för hela häst framför allt hoppvärlden..!
vi minns honom mest med Albert Zoer men blev såld till José Larocca. 
R.I.P Okidoki
 



Dagen har rullat på i en väldans fart.. kl 08:30 skulle vi vara hos hovslagaren! Niklas Tyckesson denna gången med Madenta och lilla hoppsan fick följa med då han skulle kolla så jag gör rätt när jag verkar henne.. hon är ju så liten så han vill inte ta henne xD och eftersom det inte är så svårt så klarar jag det och fick godkänt iaf! blir lite mkt och betala 300kr för ngt man kan göra själv..!
de stod som ljus i transporten första gången de åker tsm.. madde står alltid själv och hoppsan har åkte 3ggr i sitt liv men hon traskade snällt upp i transporten! känns inte som att hon bara är 1år!!

när vi kom hem så kom mormor och de skulle hjälpa oss lite här hemma.. b,la lägga plattor utanför stalldörren.. blir så geggigt på hösten och nu blir det även lättare att ta bort snön på vintern!!! och fint blev det
dagen avslutades på Robins pizzeria i Åhus!! alltid lika gott :)

nu ska jag strax sova.. imorgon får jag nog trimma tess lite och börja packa elr iaf kolla vad jag ska ha med mig ihelgen!!
xo Evelina


Kommentarer
Postat av: daniella

han va så fin okidoki :( R.I.P :(

2010-07-22 @ 15:58:19
URL: http://rosapantern91.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0