Tävling!!

Idag var stora dagen! debut i Nationell FEI

FEI's lagtävlans prog: hade jag 62,037% hon var riktigt fin men tyvärr så missade vi SM-kvalgränsen med 2% men dommare C hade oss på 64,4% men de andra drog ner det till 62%.. men men debuten är så klart godkänd och hon känndes fin och hade en trevlig känsla genom programet och vi båda trivdes!!

FEI's Mästerskaps prog: hade vi 60,965% och även här var hon super fin!! men 2 av 3 dommare hade mig på 62% men den andra hade mig på 57% ?!?!.. vet inte vrf...!
iaf hon känndes bra och jag är super nöjd!!

nu denna veckan blir dte att finslipa skolorna och försöka få dem att sitta bättre då de drar ner en del då de blir lite hakiga i mellan åt och hon blir inte helt mjuk heller.. men det kommer!

Debuten är mer än godkänd och nästa helg blir det Båstad.. lördag & söndag.. samma program (FEI Lag på lördag och sen båda på söndag!)

bilder kommer då både Fanny.. som var med som hästskötare och en annan fotograf fottade så blir det väll ngn bild!! annars kommer ju filmerna så småningom!

Kommentarer
Postat av: Sandra johansson

Jätte grattis! Verkligen roligt, träna på nu så ska du se att du får kvalen i helgen!:-D

2010-07-18 @ 23:37:36
URL: http://teamjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra kämpat, kul att ni debuterat nu :) Håller tummarna för att ni fixar kvalen i Båstad och jag hoppas verkligen jag hinner komma och titta!!

/ Sandra

2010-07-19 @ 00:15:55
Postat av: evelina Wahlström

SV Sandra tack :) ja jag hoppas verkligen det men tror inte det kommer räcka med 64% för att vara med.. de kommer nog lotta om det blir för många anmälda och då går ju de med högre % före.. men hade varit sjukt kul att få avsluta på SM!

aa det hoppas jag med :)

2010-07-19 @ 21:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0