Ett år utan Virdarnas Snoddas

Ja idag har det gått ett helt år sen jag fick plocka bort min Älskade Snoddas...

denna fantastiska varelse togs ifrån mig och jag trodde världen skulle gå under.. det gjorde den till en viss del men med hjälp av underbara människor runt om mig så klarade jga den värsta biten och det har bara gjort mig starkare. Men jag saknar honom varje dag och kommer att göra det i resten av mitt liv för han var den som förändrade hela mitt liv. och han satte fart på karriären!
det var med honom som jag insåg att inget är omöjligt det tar bara olika tid att genomföra!

tillsammans gick vi igenom en stor förvandlig inte mins på honom.. när vi köpte honom 2005 så var han en riktig skogsmulle och många sa både till oc hbakom ryggen.. den där blir aldrig ngt och jag sa bara och! jag gillar honom för att det är han och inte fö vad han kan bli eller är. 
men 2006 gick vi LA hoppning felfritt men sen skolade vi om 2007 till dressyr (fick en spricka i hasen troligtvis en spark i hagen) dressyr karriären gick som på räls och vi gjorde 39 starter i allt från LC:2 till LA:1 och vi vann 15st och 2,a i 12st! debuterade även LA:P1 med 58%
men tyvärr så kom vi inte mycket längre då olyckan var ett faktum och brosket gick sönder från hasleden och de kunde inte göra ngt. så den 2 juni 2009 somnade han in på Helsingborgs djursjukhus! och nu vilar han på de evigt gröna ängarna!

ni kan läsa mer om vår tid tsm i kategorin "saknad"

Lägger in en film från vår tävlings karriär!

 

Älskade vän! <3 Rest in Peace

Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Fina Snoddas, han var världens mysigaste :)

Kom ihåg alla era fina stunder tillsammans, då får du ett leende på läpparna och inser hur mycket ni gjorde tillsammans. Nu tittar han på dig och ser till så att du sköter dig, han är din skyddsängel!

2010-06-04 @ 22:28:56
URL: http://teamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0